Sunday, January 6, 2013

~salah siapa?

assalamualaikum.

guys.. aku dah buat salah. aku dah buat sumone menangis sebab aku.
aku sedih sangat guys.
aku tahu aku salah. sumone pun tahu dia pun ada wat salah.
kami dah saling menangis dan mohon maaf.
aku terangkan hal sebenar.
sumone baru sedar kenapa aku jadi macam tu
tapi salah aku jugak.
aku tak patut singgungkan hati sumone.
sumone dah maafkan aku.
sayu aku..
aku harap sumone lega.
sumone dapat tido lena malam ni.
sumone bangun dengan ceria esok pagi.
sumone lupa akan duka2 yang selalu singgah dalam hidup dia.

p/s : aku rasa teramat tak berguna. malu pada diri sendiri. Semoga Allah memanjangkan umur sumone

8 comments:

s h a said...

Nape ni syg?Huhuh.Semoga sumenye selesai dengan baik.Tammola ckp cmtu dear.Semua orang pnah buat silap.

orked violet @ SYA said...

da mintak maap pe sume, after this mesti OK. hopefuLLy ur relationship better La after this.. 0-0 bak kate org.. huhu

Shizan Syafik said...

err.. why2.. kalau sumone dah maafkan ko, okla tu.. dah, jangan terlmapu pikir sangat.. kita ni manusia biasa.. memang kadang2 takleh lari melukakan orang sekeliling.. jangan sedih2 loy.. if you need shoulder to cry on, i can be one.. cheer up k.. :)

loytha'san said...

s h a : alhamdulillah..setakat ni berakhir dengan baik... tenx sha..

loytha'san said...

orked violet : i hope so dear. i hope so..

loytha'san said...

shizan syafik : betul2..tenx tau cze. memang tak nak pikir tapi bila alone akan terpikir kan.. hm...betulla apa yg ko ckp..kita manusia biasa memang takleh lari dari melukakan hati org sekeliling.. tenx sangat tau! kalau bahu ko kat sini aku dah kesat dah hingus ni..hehe sobss

Shizan Syafik said...

ceittt, hingus2 tkmo la wehhh..

loytha'san said...

shizan syafik : nak la...! nak la..heheh :) btw tenx dear!