Wednesday, December 5, 2012

~genap 5 tahun :))

assalamualaikum..:))

Alhamdulillah.. sungguh tak jangka hubungan kami genap 5tahun hari ni..
dan yang paling aku tak jangka aku bole ingat hari ni hari anniversary kami.. hahahhaha

*kalau tak si dia je yang wish 'happy anniversary'.hehe.honest aku mmg slalu xingat!


"Semoga perhubungan yang terjalin antara kami ( Nurul Izzah & Mohammad Fiqrrie Hatta) sentiasa diredhai dan diberkati oleh Allah S.W.T.aminn." =)

p/s : berharap apa yang bakal kami lalui selepas ini akan mengeratkan lagi silaturrahim ini ;)..& semoga majlis pada 22.12.12 nanti juga berjalan lancar.. amin! 



12 comments:

FADLUL & FIFAH said...

xsure lg leh dtg ke tak 22.12 ni..

s h a said...

Amin.Amin.Amin.InsyaAllah dear.InsyaAllah kalau xde aral sha pg k :)

Shizan Syafik said...

congrats loy.. :)

Chekgu Azrine said...

Congrats..semoga cpt2 ke jinjang pelamin..

loytha'san said...

Fadlul&Fifah : xpe kalau tak dapat sis.. doa untuk kami dah memadai..:)sy faham ada baby kecik..hehe

loytha'san said...

s h a : eksaited nak jumpe awk nanti! jeng jeng jengg..

loytha'san said...

mekacih cze.. :) moga 5tahun berkawan ni lebih memberi keberkatan pada kami..:)

loytha'san said...

Chekgu Azrine : tenx sis...inshaa Allah. amin :)

s h a said...

Me too.Hopefully dipermudahkan n xde aral kte ke sane. :)

Zila Zainal said...

congrats dan semoga berjalan lancar semuanya :D

loytha'san said...

s h a : kehadiran awak sgt dialu2kan sha :)

loytha'san said...

zila zainal : tenx dear...really hope so! :D