Thursday, October 4, 2012

~ketinggalan hah hah hah!

assalamualaikum bloggers sume =)

for d first time bangun pagi tadi tangan ni dok lawat blog2 membe guna fon..! siyes best! :D
tertinggal kan aku? huhu..
so, bru aku realize yg kenapa aku xbole nak update blog slalu.. SEBABnya ialah kalau dok depan lappy ni tangan dok klik sana sini..layan lagu la fb la..tengok baju la bace artikel sana la, sini la..
memang... memang habis terbengkalai semua keje.. hah hah hah!

tapi bila buka blog membe2 guna fon boley je aku comment dengan senang hati.. wahh..
lepas ni nak wat la..hahaha...
tu la aku.. fon je la smart..aku je xberapa nak smart..xpe2, pelahan2 kayuh kan..haha

yang aku malas bebenor nya pakai smartphone buka sana sini sbb nanti cepat pulak habes bateri..aku dah lah spesis yang malas gila nak cas fon! hoho.. tak rajin okey nak carik mane chager dia nak cucuk kat plug lagi. ohh sangat xrajin. melaenkan fon tu dah start keluar bunyik..keluar lampu signal bagai..
barulah aku tertunduk2 cas fon..:P keh keh

lepas tu nanti bila dah cas aku cam kesian kat fon aku..bolehkan macam tu? haha..sebab sampai nak kena sound bru nak cas kan..kann..
korang tak macam tu kot sbb korang rajin im so sure..aku je pemalas. hahaha.

so lepas ni aku nak beli la charger banyak2..letak sana satu sini satu.. depan pintu satu bilik air satu..haha.melampau!

2 comments:

Unknown said...

seb baik badan ko tak leh nak cas tepon loy.. ahha..bak sini la tepon canggih tu... :p

loytha'san said...

Haha..xcanggih mana pon..haha.. kalau bdn aku ley cas LG senang aku gerak :P kui kui kui