Sunday, October 7, 2012

~ hik hik..over ke?

assalamualaikum bloggers :)

perasan tak? perasan tak?
hehe... ade benda baru yang i dah wat ngan blog i ni..

tuuuu...yang belah kanan atass sekali tuuu... hehe
(^__^) malu i u oll ni.. :P

alah...
saje je aku wat supaya ada kesedaran dan aku nak belajar dari orang yang berpengalaman..
sharing is caring rite! tak nak lah terkontang kanting bila BIG DAY tu muncul kan? :)
hahaha...over :)

lagipun aku tengok banyaaaakk nye lah kena sediakan sebelum tiba our big day rite?
so... boleh lah berkongsi pendapat, carian dengan kawan2 blog sekelian...
wahh... wahh... semangat... haha :D

p/s : feels freee to exchange ur link just drop it here.love u all :) muahx!

4 comments:

MEKNA said...

sangat excited okeh!!!doakan yg fahri dpat cuti on dat day..aku plak yg sebak baca msg ko td..serius aku tumpang happy loy.SANGAT HAPPY..:D

didoakan perancangan berjalan dengan lancar,,need help just drop me a msg or gimme a call.

love u loy!!!!!

loytha'san said...

tenx alot darl ;) hehe.. ingat xtengok fon.. malu i..

zarith said...

Hai loy.. salam perkenalan. Jom follow andexchange link. Saya b2b jugak..

Http://warariesb2b.blogspot.com

loytha'san said...

done zarith! :D