Tuesday, October 16, 2012

excited!!

assalamualaikum readers :)

gudmorning!
kali ni banyak sangat aku nak share ngan  korang.. dalam kepala otak meluap2 benda yang aku nak ceritakan sampai jari-jari ni tak terr--type. :P
heheh..

banyak sangat info berguna yang aku dapat dari  blog cik CZE... waahhh.. rasa bersemangat nak wat preparations for my big day! really! tq alot cayang....=)) so skang idea2 aku memang tengah melimpah2.. nasibla kena pergi sekolah petang ni..kalau x..macam2 aku nak buatt!!
hahaha :D

ahad baru ni aku g ....


wahh! heavennye tengok barang2 dia.. tu baru tengok..  actually plan nak g sini dah ada lama tapi baru berkesempatan.. *berkesempatan nak beli barang sendiri..hehe
saje...surveyy barang..survey price barang.. hehe..
nak kata banyak yang aku sambar tak jugak..
tapi aku beli la sumthing yg dah lama sangat berhajat nak beli!
ape dia?

pasu kaca!
haha..comell jek...aku pun xberapa pasti sejak bila la aku minat benda2 macam ni.. tapi sejak nak wat preparations ni kot..aku wat ujian kat diri sendiri.. =)
so aku rupanya minat benda2 berkaca....lutsinar n white..
then aku beli 3biji pasu kaca...yg omel2 je *takde gambar sbb malas nak snap then kt google pun xde. sory.

masa aku masuk je ikea tuh.. ade sorang kakak ke makcik ni beli 1 troli menda ni >>>
mak aihhh... dalam hati aku 'ko pun wat preparations nak kahwin gak ke? belikan untuk adik kot. hoho..cam murah jek gaya ko beli.." :P
masa aku pusing2 ikea tu...rupanya bekas atas tu dah turun harga dari tahun lepas! patutlah ramai yang grab.. tapi aku macam bosan je tgk bekas tu..huhu. sori.


ni lagi satu yg aku sempat aku grab!
 

RM 4.90 jek sekeping.. yang ni boley letak pics dua keping.. actually aku beli nak hias bilik tido..:) pasu kaca tu pun sama..
wahh....seronok dah boley decorate bilik sendiri!! lagi2 bilik nak guna kahwin.hihi..pakai duit sendiri.. sblum ni telan air liur je la duit takde..hehe

ni pon aku beli lagi sebab dah lama aku guna untuk wangikan bilik tidur aku..stock kat bilik tidor pun dah nak abes..=)


pastu aku terrbeli.....tadaa.....!!
bantal 2bijik letak dalam keta abang..cover dia cotton! empuk lagi..memang sedap sangat dipelok kuat2..haha

tu je kot yang aku beli... hehe..
eh ada lagi..
ni haa..*suka sangat beli barang merapu esp bag! huhu

nama bag ni "BAG FOR LIFE" haha..
rasa2..kalau sapa yang hidup takde lagi bag ni korang kekurangan sesuatu.. =P


aku beli yang RM1.50 & RM1.90.. RM1.50 untuk aku sebab boleh isi buku2 kerja budak..RM1.90 untuk my mum sbb dia suka sangat bag yang gedabak macam ni ha.. hahahah

p/s : tak sabar nak pegi lagi dengan bawak duit yang beriban2..! haha

10 comments:

Chekgu Azrine said...

syioknya dia!

zarith said...

Memang rambang mata kalau pergi ikea. Bekas comel yg makcik tu beli barapanharganya...

FADLUL & FIFAH said...

amboi..

Unknown said...

haha,terharu i, u mention nama i dlm blog u.. ikiki.. welcome2.. apa yang bagus tu cedukla sebab rasanya banyak lagi kekurangan.. bestnya g ikea.. knapala ikea ni bukak kat bando besar2 je.. huh, mood tak pueh hati..

loytha'san said...

@Chekgu Azrine.. eehehee..

loytha'san said...

kak fifah :..jgn lah beramboi sangat :P

loytha'san said...

cze : ikea satu je ha kt selangor..xde la banyak pon..hoho nak kirim x?

loytha'san said...

zarith : kalau xsilap rm 4.90 utk 4 bijik..thn lepas 6.90... ngee~

Zila Zainal said...

minijar utk doorgift kita baru dapat. nanti ktia update blog :p

s h a said...

amboi...meriahnya shopping.hehe.pg makan meatball x? :)