Saturday, March 10, 2012

~fever

assalamualaikum readers.:)

hari ni da kurang panas badan ni..semalam MC x pergi sekolah..nak type panjang2 pun xde kuasa lagi..sbb bru nk recover.
aku ade rasa terkilan untuk minggu2 sebelum cuti sekolah bulan 3 ni yang dah mula hari ni.antaranya:

  • seminggu takde kat sekolah bermakna seminggu jugak tak mengajar dan seminggu jugaklah anak murid aku tertonggeng maen sebab tak belajar.
  • 2minggu sebelum tu pun aku takde kat sekolah sebab g sekolah lain.
>>>>semua ni kerana aku terlibat ngan MSSD Gombak.Happy bila budak2 bersemangat untuk buat yang terbaik..tapi dalam masa yang sama teringat apela jadi pada kelas aku yang tertinggal..

n myb i got fever ni bcoz pagi berjemur bawah matahari petang lencun dibasahi hujan. hebat.

p/s : to you guys..selamat bercuti sekolah ye! yeay!

No comments: