Wednesday, February 15, 2012

~sume tak jadi sebab die!

aku kalau seteres ngan keje yang makin bertambah2..surut nye siket mesti aku tengok diorang nih..hehe..video klip ni dekat 2bulan aku asek layan jek.. berulang kali kot. penah bangun je tido amek hs buke you tube tgk vdeo klip ni dulu..klu tengok bukan sekali jek 3-4x baru sedar...hahaha...memang akan buat aku cool semula dan tersenyum sentiase...:))

lebiu more la jozan...korang mampu buat orang macam aku release beb! hahahaha,,.. aku nak kata fans diorg  tak jugak tapi diorang sering buat aku gelak tertonggeng la..hahaha..keep it up bro!  pada siapa yang belum tengok ce layan kejap...memang xrugi okey..

aku paling suka part : *cuba korang fokus lebey.hahah..
> 00:38 (johan joget tradisional baju dah failed)
> 00:53 (mane janji.....se..se...selamat tinggal...salah masuk 3X! tengok muka zizan bila johan salah masuk..;p)
tapi tak apa..tapi tak apa..ko nyanyi saja..bukan ade payment pon...hamboii...hahahhaha!!



banyak lagi kot part same yang memang akan aku gelak walaupun berulang kali dah tengok. haddoi punye budak!:D

p/s : aku tak buat LP lagi ni..hahaha..kul 12.20 kena g skolah dah.;p dah la sume kena type n print.
     : esok sume aku kena anta EXAM PAPER PSV year 3, EVIDENS PJK year 2..sume aku lom wat.
       hamek ko loy!

2 comments:

Unknown said...

memang lawak kalu zizan berganding dgn johan

loytha'san said...

pendek kata mmg tip top klu 22 tu bergandingan. :)