Tuesday, February 14, 2012

~happy for them..:)

assalamualaikum semua..:)

rindu pada rakan2 semasa belajar dulu menggamit hati ini...rakan yang rapat sharing every single things feeling n tears dah jauh dari kita..yelah dulu senang je nak jumpe tapi skang dah keja dah byk sgt komitmen..
> yg single komitmen utk parents, sibling yang masih kecik n kerja
> yg dah berkahwin komitmen bertambah menjaga suami / isteri.

sume ni aku terima dengan redha..bagi aku bukan mudah untuk mendapat rakan yang baik hati budinya..berkawan memang mudah tapi tidak semudah itu kita hendak mendapat sahabat yang baik dunia akhirat :)

sejak posting tahun lepas, ramai kawan yang sudah mengorak langkah maju ke hadapan...:)
u get what i mean? bertunang, bernikah dan halal dalam perhubungan..:)) auw! honest aku teruja.
dan alhamdulillah aku masih diberi Allah untuk merasai hidup single lagi..hehe..sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui yang terbaik buat hambanya...syukur aku tak terasa tertekan bila berada disuasana sebegitu..mungkin kerana aku kelihatan awet muda gitu...hahaha....umo 23 masih seswai utk aku rasenye..;p xpon orang akan tanya aku dulu blaja lagi ke dah keje? hahaha...:D bertuah bertubuh genit sebenarnya.

pada rakan2 yang sudah bergelar bakal2 ibu diluar sana...aku ucapkan tahniah buat kalian kerana mendapat rezeki yang tak ternilai..~sayangi diri anda 3x ganda lebih dari sebelumnya kerana anda telah memegang amanah Amanah sebagai isteri dan bakal ibu. Semoga kalian dikuatkan semangat dan sentiasa cekal mengharungi hari2 yang mendatang. aku sayang korang lebih sbb ade baby dalam pewut tu! hehe..:D

p/s : tenx a bunch for those who always keep me in ur mind (^____^) n always pray for me. i do love u.

2 comments:

Super Ummi said...

bertubuh genit.... auwww~~
Teringat loy cerita yang loy makan macam2 nak naikkan berat badan... makan weightgain lah.. gain eight lah.. (ntah btul ke tak ade produk ni..?)... tapi loy mmg awet muda sentiasa.... awww~~

loytha'san said...

ahh! stop talking nonsense! hahahha....wujud la hana!but now i look thin like bfore.huhu..makan dah tak teratur.kerja je tak habis2..;p

yang penting hati kena tenang n happy dear! wish u too!:))