Thursday, February 9, 2012

~tak terfikirke dosa??

assalamualaikum...

setiap kali aku tertengok FB orang tu kua kat wall home. aku tersangatlah rase'oh shit!'.. cmne lah nak elak..
bagi aku senang, klu tak suka kata tak suka. klu bengang kata jelah bengang.face to face. kan senang. ni ko nak panjang kan cerita buat apa..heyy...honestly aku meluat ok. 

kang aku remove/block ko lagi la macam2 ko buat kat aku. bila aku tanya ewah...kemain lagi positif ayatnye..please ok....depan orang ko boleh le nak ngelentong. tapi aku tau ko cmne...wat masa ni aku diam. yup. diam jek. cume aku dah terluah kat cni. tapi Allah tu Maha Mengetahui..orang teraniaya makbul doanya.ko ingat tu. aku pun xtau la ko bce ke tak entry aku ni btw aku harap masih ada rakan2 yang mendoakan kesejahteraan hidup aku.

aku tak pernah rasa nak serang balas apa yang ko dah buat ke atas aku tapi aku harap sangat ko bertaubat. tolonglah. kita sama-sama hamba Allah. buat salah sesama manusia kena mintak maaf pada tuannya. takkan aku dah mati baru ko nak bertaubat.

p/s : aku tau Allah ade bersama aku.

2 comments:

Super Ummi said...

loy... knp loy? sape yang buat loy macamni..? sabar tau..

loytha'san said...

sentiasa memujuk hati ini sentiasa bersabar..sesungguhnya Allah itu mengetahui siapa dipihak benar..tenx hana.:)