Friday, February 24, 2012

~buatku tersenyum..(^_______^)

assalamualaikum semua..:))


alhamdulillah...merasai jua hari jumaat hari ini..nak kata specialnya hari jumaat ni..ada sorang kakak datang menghampiri diri ini kerana katanya "Seri awak hari ni lainlah zah...*sambil senyum2* awak dah plan bila nak kawin?"... antara permulaan kata2 beliau pada aku..

hahaahaa....buat pengetahuan kalian 'kakak' yg dimaksudkan tu memang pangkat kakak pun..umo 28thn..baru ade baby sorg..suami retis n sis tu pun hot..:)

n wat pertama kali kena tegur cmtu pelik la.slalu org tanye  "Dah ade pakwe belom?""Bila nak kahwin??" atau.."eh, awak umor berapa? Dah ada pakwe?" *akukan awet muda..;p begitu.hahaha.

so...aku tanye balik "Nape kak? nape tanye sy dah plan ke belum?"..n double triple pelik akk tu xpenah share cerita ngan aku apetah lagi tarik kerusi dok sebelah tapi ari ni die wat cmtu! hahaha....lagi rasa sangat pelik akan soalan itu..

so dipendekkan cerita akk tu kata "Org nampak muka awak tu becahaya2..seri macam dah nak kahwin dah..tu yang tanye tu..mcm dekat dah jodohnya.. xpe2,org doakan ye..:D (sambil dia tersenyum panjang.....)hehe..bg aku suwettnye sis ni... n bertambah suweet die sharing cerita sebelum die kawin camne di kenal suami dia, proses nk kawin n life lepas dapat baby..:)) macam bg panduan jek kan..;p

p/s : masuk sis ni dah 3org cakap personal macam tu kat aku....lagi buat aku wonder! hahaha...bila majlis
       aku ni??:D siap sume kate seri muka tu dah ade...;p hahaha
      : ok2...aku saje2 je. mengade.;p

5 comments:

FADLUL & FIFAH said...

bg tau awal2 tu kalau dh ada tarikhnya..senang nk plan

loytha'san said...

insya Allah kalau dah ade tarikh sis.:))

Super Ummi said...

feewit loy....
hehe.. InsyaAllah tak lama lah tu kan...
kita doakan yang terbaik tau...
^_^

MEKNA said...

jangan tunggu lama-lama...nnt lama2..lalalalalalala~*sambil siut2 menyanyi*hahaha!

loytha'san said...

tenx alot hana..:D

hahahah...hampess nye na..