Friday, October 21, 2011

~new course!!(^__^) tadaa....

assalamualaikum semua..:))

hai u olls :D...wanna share with u guys actually...korang minat perfume tak?? maksud aku perfume ori like dis..>>









:)) kalau minat dan mahu memiliki.....aku bole bagi harga yang jauh lebih murah dari kedai perfume diluar sana... Jangan risau..ORIGINAL aku jual siap ade no.siri oke:))...sebab aku pun tak suka barangan ciplak...:))

kalau ade perfume yang anda minat tapi tidak dipamer kat sini, sila komen sy tanpa segan silu ye..(^__^) sebab banyak sangat kot nak upload.huhu..:p malah jika anda diluar sana jenis suka perfume dalam bentuk miniature atau yang kecik2tu pun aku ade stok :D...

p/s : 
1. perfume yang dipamerkan di atas masih ade stok!:D begitu juga perfume DKNY, CLOE..dll...
2. kini anda juga boleh bergaya dengan harga yang berpatutan~:)) malah nak bagi hadiah pada yang tersayang pun dah tak perlu pening kepala..:))

2 comments:

Fadlul dan Fifah said...

ecececece...klau nk 1 dr loy bole???

loytha'san said...

nak oder dari loy bole dear....:D hehehe...jangan segan2...:)