Thursday, October 13, 2011

~arh! rinduunye aku pada seni!!

Assalamualaikum bloggers.

hm.....malam ni..aku terasa rindu yang teramat sangat pada dunia seni aku.. lamanye dah aku tinggalkan... :((
since posting n tak dapat ngaja ikot options ni aku rasa rileks siket bila masa PJ...
nasib dapat ngaja lua kelas...maen2....ilang siket seteress aku!!
hm..
aku steresss!!!!!!!!

2 comments:

Miss Sunshine said...

hmm, dunia perguruan banyak cabaran nye kan loy... dapat sekolah yang dekat rumah, tapi tak mengajar opsyen... dapat mengajar opsyen tapi kene duduk seberang laut... huhu. dugaan yang buat kita stress.. tapi stress tu jugak buat kita hidup tabah mcm sekarang kan...

loytha'san said...

hana...stress aja kita hidup dengan tabah..betul...tapi kalu dibagi pilihan semua orang tak nak stress kan? :( setiap kejadian ada hikmahnya..

renung2kan...jangan sampai termenung..:p