Thursday, August 11, 2011

~pless lah weh!

assalamualaikum buat yang membaca..

kat cini aku nak meluahkan siket... kalu ada yang tak puas hati tu tak payah lah baca ok..

aku ni bukanlah perfect manapun....tapi aku rasa aku tahu lagi cara nak menjaga hati orang....walau macam manapun aku BENGANG ngan yang tersebut...kalau aku boleh sabar..aku sabar...
tapii.....
janganlah sampai buat aku ni hilang sabar ....kang menyesal

tengok je aku ni banyak mulut..
tapi aku banyak mulut ngan orang yang aku kenal or sesuai je,...
kalau macam ada benda yang tak sesuai tu tak payah lah diperbesarkan...aku malas lah nak kecoh2..aku pon bukan suka kecoh sangatt..
buat yang diluar sana tu....kita ni kena sentiasa beringat....bukan semua yang baik itu nampak diluar oke.... jangan nilai orang hanya pada luaran...jangan sebab orang cerita buruk pasal seseorang...kita mudah2 je percaya.... JANGAN~~ lebih baik kita selidiki dulu...

dan jangan lah terlalu banyak cakap benda yang tak berfaedah...bulan puasa ni jauhkan lah diri dari menyakiti hati dan perasaan orang lain dengan sengaja mahu pun tanpa sedar.... bulan mulia ni lah kita cubai baiki diri yang mana buruk tu ke arah yang lebih baik,.. agar berkekalan yang baik itu....

setakai ini shj.*untuk malam ini..hahahah

p/s : baik engkau diam dari cakap perkara yang boleh menyakitkan hati orang yang mendengar..!

5 comments:

Miss Sunshine said...

loy, sabar ye loy.. memng ada spesies manusia macam tu kat dunia ni... manusia yang suka cakap n cakap tanpa tahu perasaan org lain..

hmm, tapi tak dinafikan.. loy memang banyak mulut.. hehehe.. tapi loy baik hati kan... kan... ^_^

loytha'san said...

pelik la klu dipikar-pikir..nape ek wujudnye spesis mcm ni.hm....
hahaha...hana nak kena cubet ke??? :p

cik husna said...

nape ni cik loy,,,kena banyak bersbar k...:)chillex~

loytha'san said...

bersabarla ni na....wuwuwu...post aje kat belog tersayang...minta pandangan yang prihatin...mekaseh ye..(^____^)

:: Izz :: said...

cenyum selalu cik loy...
x comey la mrah2 >_<