Tuesday, August 9, 2011

~cam tak caya pun ade...hehe

assalamualaikum uolls :D

haha...kalu bace title tu macam suspen je kan...hehehehe..... tapi sungguh...perasaan aku berbaur sesangat skang...(^___________^) *poyo

tak lama lagi hajat dihati akan terkabull...wahhh....tak sabar sangat..!! aku baru abes RM13++ untuk malam ni.. dengan niat untuk melaksanakan impian yang dah lama aku pendam...Alhamdulillah...aku bersyukur pada Mu ya Allah... :)

korang nak tau apa?? ahaa......tungguuuu!! (^^,) barang tu tak sampai lagi...hehe

7 comments:

Fadlul dan Fifah said...

perghhh!!!! rm13++...tu keje tak sampai 1thn lg..

Miss Sunshine said...

loy beli ape?
laptop baru...?

loytha'san said...

kak fah....satu ribu tiga ratus ++...ape aku salah taip ke? hehehhe....

loytha'san said...

alhamdulillah hana....1st laptop sy yang beli masa kat maktab elok lagi sampai skang...n baru kena format sekali je mase akhir thn lepas...:)) so....bukan laptop laaaaaaaaa...!!! hehehehehhe....apekah??

Miss Sunshine said...

loy, cepatlah bgtau... ape die..? nak tau sangat ni...

loytha'san said...

hehe...baru sampai satu smlm....tggu la yg lg satu...hehehhehe....(^^,)

:: Izz :: said...

Alaaa....x sabarnye nk tau ;-)