Sunday, July 17, 2011

~aku rase penat sangat... :(


sesungguhnya...aku telah cuba sedaya upaya Ya Allah....hanya Engkau yang memahami aku seadanya..

"Kuatkanlah semangat Nurul Izzah Binti Hassan Ya Allah...lindungilah beliau dari gangguan maklukh halus dan syaitan yang direjam..bantulah beliau dengan mempermudahkan segala urusannya..amin..Amin yarabbala'lamin."

“Sesungguhnya orang-orang yang bersabarlah sahaja yang akan disempurnakan pahala mereka dengan tidak terkira.” (Az-Zumar: 10)
“Wahai orang-orang yang beriman! Bersabarlah kamu (menghadapi segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan)…” (Ali-Imran: 200)

p/s : tQ guys..

2 comments:

Miss Sunshine said...

loy ni ok ke tak? sejak akhir2 ni mcm hilang semangat je... kalau ade masalah, cer cite, cer cite

loytha'san said...

hahaha....xreti nak bcerita....reti macam tu aje...boleh..?