Monday, June 13, 2011

~majlis saya....(^___^)

assalamualaikum uolls...;))

haiii..ya,,, selamat kembali kepada diriku ini ke dunia realiti setelah lama bergelumang dengan cuti n kenduri...hahaha..
malam ni aku baru berkesempatan melayan gambar2 yang baru dikeluarkan dari kamera abah..n rerinduu lew sangat ngan ciburuk mamaloy tuuu..!!eeii!

fyi...semalam,12 June 2011 bersamaan 10 Rejab 1432H...kami sekeluarga telah mengadakan Majlis Aqiqah & Cukur Jambul baby Nur Hannah~:)) n Majlis Sambut Menantu juga..alhamdulillah semuanya berjalan lancar...;) kepada semua yang terlibat secara langsung n tidak langsung terima kasih diucapkan dari kami sekeluarga.. :)

nak tau nape aku geram sangat ngan dak kecik hannah x?? cube korang tengok...>> :))

ni teddy hannah...namanye 'dolly' :)

"syok sangat mama dok dalam nie....lagi syok bila dapat jari..."

saya cool aje..mama ngan papa jangan icau ye..;)
sekali ngan mama ngan papa direnjis bunga mawar n bunga rampai hannah :))

hannah xhenti2 kena ciom....;D may allah bless her more!

turn atuk...:) hannah siap bagi tiak kat atuk suh ciom...:p hahaha

hanah wif her papa  :))

ni saya sebelum n selepas.....hehe..saya tak nangis tau..
alhamdulillah..:) mudah2an hannah menjadi anak yang solehah :) amin..yarabb.

4 comments:

cik husna said...

comelnya hannah~mcm anak jepun jek.pasni upload gambar dia byk2 lg eah.bole tengok perkembangan si kecik tuh..:)

loytha'san said...

insya Allah....aku na tggu dia dapat kaki jek...memang siap aku bawak die jalan2! barula aku ade geng pompuan..hehe ;)

Miss Sunshine said...

orang nama hana memang selalu comel... hahaha...

loytha'san said...

halamak!!..hahahha.... hana ape maksud ye? hannah kasih sayang..:))