Friday, May 20, 2011

~tak bole tido. adoyaii

salam
selamat pagi bloggers sume.. ;((
dah pagi buta ni ...
orang dok tido..mata aku dok celik..
aduh,,,
berat dah kepala ni...
2 minggu kebelakangan ni...tido aku tak terurus dengan baik..
bukan aku sengaja..
tapi disebabkan keadaan persekitaran dan faktor cuaca..
aku ingat malam ni dapek le aku membetulkan waktu tido aku.
tapi tibe2 mata ni wat hal...
tadi kul 11 bukan main ngantuk lagi...
aku pun setelkan la sume yang perlu sebelum aku tido..
last2 bila baring,,,, ceeeetttt!! mata tak leh lelap..
haduhh...kepala dah start sakit ni..

actually guys...
ada kesan sampingan tak bila kita selalu amek panadol activfst dalam dua bijik setiap hari??
*bukan panadol biasa...yang dapat dari doc tu..
share ngan aku jika ade yang terbaca entri ini ye..
kerjasama anda amat2 sy hargai...(^____^)
sebarang teguran dan nasihat diterima pakai..
hahaha....
sebab selalu gak aku amek...lagi2 bila kepala sakit....
so...
nak telanlah jap gi ni...
kasi rehat...:p
chow lus u olls~
take care!

2 comments:

Miss Sunshine said...

loy kenapa ni? tak sihat ke? rindu rumah ye? hehe..

loytha'san said...

hahaha...xla hana..just xley tido je...pusing sana pusing sini..sampai sakit leher ngan kepala.. by dway...good afternoon dear!!huhu