Friday, May 6, 2011

~pagi jumaat.

assalamualaikum readers...! :))
chat x korang? alhamdulillah... pagi jumaat ni membawa ketenangan pada aku...hope korang pun same oke..!

  • actually aku neh kena siapkan lesson plan..but its my bad habit when im start to do it then tiba2 kena berenti separuh jalan.. nak sambung tu ya Allah.... liat! 
  • so...nape aku post entry ni eh??? hahahaa..... korang pikirlaa....dah pikir?
  • jawapannye nak hamek mood oke...... 
  • mula2...aku pakai spek lu... kasi mata ni terang siket...nak tengok jam dinding pun kelabu..huhu..jam aku wane itamsilver bukan kelabu. :p
  • pastu ngadap laptop.. ni lah manusia biasa.. LP aku kena wat kat buku ringkasan yang aku ngadap laptop nape?????...ni lah... setan suh aku maen tenet jap..hehe
  • korang.... cube nengok neh.. amacam??


  • mesti korang pelikkan nape aku tunjuk gamba ni?hehe.... rase2nye nape aku mengade nak tunjuk neh??hahahahhaaa..... berteka-teki lah korang..hahahaaha... :D
  • dapat jawapan teka-teki korang bagi tau aku oke! 

  • chow!

1 comment:

Super Ummi said...

eh.. jangan2 loy nak buat style cmtu kot? biar betul?