Thursday, February 3, 2011

~D.O.w.n,,,ari ni ari air mata air..ko cayelah. :p

korang penah tak rase down gilew2??
hm..aku ngah rase ni skang.
mencik ahh.
rase hati neh sensitip sgt2..
*nape lah ko mudah sangat terase hati. aku xsuke ok.
aku tau lah aku tak ade ape..
tapi janganlah buat macam aku ni xde perasaan..
aku klu boleh cube taknak nyusahkan sesape
tapi nape la ko xnmpak.....
cdeh er
ngah memendam rase mcm neh perit nye Allah je tahu.
berlagak seperti biasa. hmm..
untuk siape?
pastu kene sembur pulak tuu...
huu..sedapnye mulot berkata2.
napelah xpikir tlinge orang yang mendengar.
klulah aku bole sembur macam tu.kn best!
tp tu la kelemahan aku.
y kua air mata.
cdeh tau x
aku cdeh gilew2 neh.ko ape tahu.
hati aku. bukan ko rase,
haha.hati ko pon aku bukn tau.haha.
manusie2..
y cube menerima aku..memahami aku..terima, kaseh aku banyak2.

5 comments:

:: Izz :: said...

ololo....
cedihnye...
sila bertahan...
n sila menjadi kuat....
i noe u can...
chaiyok2...!
=)

Miss Sunshine said...

Loy knp ni? Take care ok

loytha'san said...

mekaseh izz *cam sbot nme dri sndrik je :p haha...
mekaseh sunshine kuu..:)

loytha'san said...
This comment has been removed by the author.
:: Izz :: said...

hihi..... nama pn sejibon NURUL IZZAH...hee =)

papepn, slamat berposting chekgu izzah..!
moga dpermudahkn sgala urusan okeh...