Friday, February 4, 2011

~berair lagii

kepala aku da strt sakit.
xtau nape...cdeh sangat malam ni.
air mata kua je..mata pon da sembap..
aku xbersemangat langsung ari ni..
makan malam pon x..
even family aku ajak banyak kali..
rase penat yang teramat sangat.
kepala dari ari tu asek merancang ape yang perlu aku selesaikan sblum aku posting.
aku sedih.lagi..
malam ni aku tido sorang..
honest.aku xpandai tdo sorang
*mesti korang xcaye.xpela..
peneman setia aku daniel g ICT pas maghrb td.
with his fmily.
stay at s.alam till dis sunday.
hurm. hampa.
aku ingat bole spend tyme utk 3ari ni ngan die.
layan kerenah die.
tadi die kol...happy je die ngadu kat aku..
"mamaloy...saya kt ICT ngan adik, amek gamba ngan adik,papa ngan mama."
aduh...sukenye aku dengar..
die xjumpe aku sblum kua maghrb td..
mesti die ingat aku lom balik dari carik umah sewa..
padahal aku xlarat sgt..n d same tyme aku xde mood.
balik truss naek ats masuk blik.
takde sape prasan.
klu x mesti die bawak aku.
sebab die suke share everything ngan aku..
klu x mesti die beli sumthing untuk mamaloy die. =D
ntah lah.aku kalau ngan anak2 aku senang je aku kalah..
aku xley bayang nnt nak posting neh aku dok nyewa tdo sndri..
aduhh...mesti susah...
neil...:'(
dekat 2bulan aku bkepit sane sini ngan die..
dari celik mata sampai tutup,ngigau aku sbelah die je..
mandi ngan aku,pakai baju,breakfst,anta amek g skolah, tiap kali makan aku suap,
wat homework,susun buku ikot jadual,maen..makan eskem petang2..jalan2..
huuuu.......
bolehke die wt sume sndri..
aku tau die boleh tapi mesti die rindu kat aku.
sepanjang aku kua carik skola n umah..
macam2 nenek ngan mamayan die pesan..
gtau aku dapat skolah kt kl..
neil lps ni urus dri sndri..
kne mkn sndri..
mamaloy dah tak dok cni...
hm...
aku tau skola aku xjauh mane. ikot ati nak je brulang tp dlm mggu pertame macam xbole.
nk adapt skola tu lagi.
budaya die.
aduh... barang2 langsung lom pack.cari pon x lg.
hm...xsemangat.
aku patot bersyukur skolah dlm negeri yang sama.
manje sangat ke aku ni sampai rasa macam ni..
ntah la..
demi neil, acid or hannah...
aku sanggup wat ape je untuk diorang..
diorang sangat istimewa dalam hidup aku!!

neil balik dr sekolah agama...sbelum g playground,
singgah cni beli eskem.. =D

sy acid :D sy manisss kan?:p

dak kecik ni hannah... :))
1st tyme sy kua jalan mlm ni g ICT ngan abg neil, ma n pa..

minat y sama terhadap serangga!! pelik aku.

hasil keje diorang lepas kacau aku wat bbm tyme praktkum last ~:))

ni la port aku n neil stp petang....neil penah cakap kat aku,
"Itu port kite maloy, 1buaian utk sy,1 utk maloy!"
hukhukk...cdeh nye...




4 comments:

Super Ummi said...

mamaloy... nak manja jugak lah cmni.. nnti dpt makan eskrim mamaloy belanja.. hehehe.
Sabar loy.... Mula2 je cmtu, Alah bisa, tegal biasa... Hmm, dulu kita tak pernah tgok Loy sedih2 tau. Selalu ceria je, ade je nak cerita... hehehe

IzNie NurIzSha said...

nape loy? ko down ke dpt sk ko... sabar k.. semua ada hikmah.. huhu at least hujung minngu ko dpt jumpa dak2 comel dlm pic tu..hehe

loytha'san said...

tQ guys..:) sayang korg:D

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik