Thursday, February 3, 2011

~posting,,gulpp!!

assalamuaaikum,,
 selamat pagi semua...

semalaman aku tak bole tido dengan tenang....
even semalam tak sihat plus penat balik menonton wayang n cari sekolah aku..
yup!!
aku dah tau skolah pertama aku dipostingkan sebagai guru..
>>>SK Taman Melawati 2, Kuala Lumpur.

amacam?pe komen korang?

hm...
terima kaseh sangat pada wanie n ema =D...*membe aku yang dapat selangor jugak..
kerana mengontek aku bagitau perkembangan psl jpn n ppd..
mekaseh banyak2..
benanye semalam...
dari pagi aku cuak nak tau skolah mane aku dapat..
asek mengesurf je gne fon....smpai bteri pon flat.xsempat sampai petang.cetttt--sangat cdeh!!
mekaseh pada abang yang memahami.. bagi pnjam fon.:)
ape guna aku ade 2 fon klu sume abes bateri.
hahaha :p.
sengal.

aku tau pasal posting tu pon mase ngah asek nonton 'The Green Hornet' 3D~:) kat mines,,
agak dah!!
*tyme org suh silent fon tu la baru nak dapat msg,call ke hape....
leceh ok pegang fon 24/7..nk tgk cite pon pegang fon.ape barang, baek tgk kt umah.

wani suh cek. katenye dah ley cek kt laman web kpm,
*Tocey2 skali lagi wani :D
Pehh!!!
*semangat trus aku! xfokus dahh kat depan..
lantakla tcket mahal pon...3D ke hape..macam xbese beli tcket pastu xjadi tgk..
huhu :p
aku lew tuu.
--jgn ikot cara aku.aku je boleh ok--
aku pon berusehe la surf tenet gne fon..tyme tu la abes bateri.
dugaan sungguh!
gelap2 buke fon tuka sim msuk dalam fon laen.huu..haru tul..
dan wat2 pertama dua kalinye la.. aku asek cek bnda2 rasmi cam ni gune fon je..
aritu cek penempatan negeri..
ni skola pulak..

bile dah kua nama skolah aku bakal posting isnin neh...
aku cm xsangka betul..
KL?  haaaalaa..
then... ngn slumber aku sambung nonton balik..huhu :p


abes nonton,kua panggung baru sedar...hallaaaaaaaaaaaa,,,,,,KL ke...okey la dkat jugak ngn umah..
lama2tu..
aku nak skola kampong!!
hohohooo,,,
apecerr??:p mula la agak tercuak2...
pastu ema kol aku. die dapat petaling. subi dapat sri petaling..hahaa..aku lagi dekat kot.
syukur d ctu.. n bsemangat ciket.
then aku koll abah...then akak2 aku..just to inform y aku dapat skolah n nak g tgk skolah sblum balik umh.

pas maghrib g carik skolah alang2 satu jalan nak blk umah..
dah jumpe.
huu...xcaya.besar gilew.
lagi blurrr lepas mok/pok guard ctu amok2kn aku ngn citer2skolah tu..pasal pentadbiran..murid2...GB..
ha......
dengar aje la....
agak luluh.takot.nak menitis dah airmata neh..sume rase!!lagi2 lepas msuk keta nk trus blk umh.
buke fb lg..post kt adventure..
*dalam kepale hotak tyme tu...aku perlukan kata2 semangat dari adik beradik aku!!!!!
----adikberadikku,,,,, mekaseh banyak9.sangat terharu dengan feedback dari korang!!
sayang korang sangat9!! :D

skang agak lega..n dapat semangat...dari adik beradik aku..=D

ni skola pertama aku..
aku start bekerja 7.2.2011..

lencana aku ke ni?

depan pagar A--ade pagar B belah sana>>



p/s: misi lepas ni kompem2 sbuk glew. bile la bole update lg.

No comments: