Sunday, February 6, 2011

~hari dewasa ku dah nak bermulaa....

assalamualaikum readers..=)

hehee.... cuak2..
esok bermula nye hari dewasa aku...7th February 2011~
hahaha...xley bayang..
" hidup di sekolah pertama aku setelah bergelar guru.."
bile nak g skolah tringat mmbe2 sepraktikum dulu.. mira + amy + murni....:D
rindu korg weyh..!
tringat kanten SK Ladang, Kole Tganu..bestt!!
huu..
lepas ni aku skola baru..kanten baru..haha
*asek sebot kanten je kn.. :p nak wat cmne...klu mknn knten best bg aku skolah tu best! haha :p
... n new environment too~

"mudah-mudahan.. 
kehadiran nurul izzah ke sekolah nanti diterima dengan baik oleh semua kakitangan SKTM 2....
semoga mereka menyenangi dan membantu 
nurul izzah dalam segala hal..
semoga dipermudahkan segala urusan
 nurul izzah ditempat baru..
dan dipelihara keselamatan nye..
Amin-amin yarabbala'lamin...."

tQ guys..doakan aku.. :))

aku doakan semoga semua rakan seperjuangan ku... dan adikberadikku seramai 20orang..
dipermudahkan juga seperti aku..dalam segala hal...
mudah-mudahan semua yang bakal kita hadapi nanti dapat kita harungi dengan baik.. :)) Insya Allah..
aku nak kongsi ngan rakan2 sume...
semoga kata2 ini dapat memberi semangat kepada kita untuk lebih bersemangat menjalani hidup kita seterusnya..

"Berusahalah dengan ikhlas tanpa memikirkan balasan semata-mata, kerana semakin tinggi keikhlasan di dalam diri, semakin tinggilah balasan baik yang akan diperolehi dalam keadaan sedar atau tidak"


honestly, ..kata2 tu telah memberi aku semangat..
insyaAllah, semua yang berlaku ada hikmahnya.. semoga aku menjadi lebih kuat kerana Mu,ya Allah..
lindungi aku dari anasir2 jahat. ku mohon. amin.



3 comments:

:: Izz :: said...

waaa suke3...!
bila baca macam sebut nama sendiri...
hee hee...
chaiy0k3 cikgu nurul izzah...!
=)

Chekgu Azrine said...

salam..tak sangka izzah ada blog..nanti jenguk2 la umah akak ye

juanita said...

hi,

JOm join

http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/