Wednesday, January 19, 2011

~yess!! turn aku membalass!

assalamualaikum sume!!,,

camat pagiiiiiiiii...=D haha.. korang da bgun lom neh,, :p hahaaa..
pagi2 neh aku dah suke sorang2...hahaha...yeyeahh!!
sebabnyeee,,, buke2 je blog nampak kolam ikan..;p
haha..

To thely@my ex...huhu classmate..haha :p
mekaseh jadi follower blog aku yang pertama..=)..
even aku tau ko lah yang watkan facebook aku,
ko lah my first follower blog haku tapiii,,,
ko lah jugak yang suke ngutuk dan nyakitkan hati aku!hukhukk..
menciiikkk!!

haha,tapi takpe....aku da ade tampat untuk membuat serang balas pade ko wahai cik thely!
mentang2 lah ko jauh.....tp xpe..aku wat ko dekat ngn aku, hupss~aha..;p

masih kah ko ingat hasil kerja tgn sape kat bawah tu?? >>>

---siot je aku carik xjumpe. klu xcarik asek jumpe aje,besela tu..xpe2,
klu nk tau nnt2 la aku post,,haha~
nie...aku ade sumthing untuk ko ly...;)) buah tgn aku dr jauh untuk ko sorang..
eee,,,penat aku conteng. sketch la..haha~
nikmati!
hohohooohhhh..grr~auuwww,,

No comments: