Monday, January 17, 2011

~Ajaib..!!

gudmurning!! ,,=D hehe..
pagi2 kena banyak senyum..hahahaa...supaya hari kita bermula dengan ceria..haha poyoo~~ :p
*xpelaa....poyo untuk ceriakan diri kita sendiri,,,,haha..kn?kn?;))

cam biasa aku bangun awal kejotkan neil untuk pegi sekolah lagipun ari ni ari isnin so kena lebih awal sebab ade assembly pagi neh.. haha..paling penting aku yang kena lebih awal sebab nak buatkan breakfast n bekal neil g sekolah..

simple je : neil brekfast coco crunch n milk..;)) his favorite..
                n aku gorengkan nuggets utk neil bawak bekal ari ni..:))

(duluu,,, aku sokmo kena bawak bekal g skola sampai bosan,,huhu...dalam hati ni teringin sangat nak bawak duit beli makanan kat kantin.tp xsampai hati nak cakap kat my mum..;( huu~ tapi budak skang..cth nye neil.. die yang mintak nak bawak bekal n bile aku nak bagi duit belanje even da bawak bekal die tak mo..hua..best nye jadi neil yang banyak pilihan;)) rezeki masing2kn.~;)

nakd jadikan citer pas anta neil g skola..aku trus balik umah....

kat umah pulak, along@neil's mama ngah siap2 nk g klinik baby with her husbnnd.. aku pun tolong ape2 yang patut..hehe..

siapkan baby Hannah..pakaikan headband..aha!=)) cumell die..mamaloy siap watkan riben lg.. hehe..jadik anak solehah ye sayang..;D *doa aku dalam hati~

ari ni baby Hannah cukup sebulan umonye,,,hehehe...kecik je die!!moga sihat2 selalu je sikecik ngn mama die..*selalu aku doa macam tu..yela baby bukan nye ley gtau klu die xchat..tulx?

ngah aku ralit siapkan baby Hannah.. masukkan dalam bakul..betulkan kain bedung sementara along aku mandi,,

my mum bole kuakan 1 isu buang baby pulak.. ni pasal budak2 remaja zaman sekarang lah...baru kua berita pagi td. latest>> buang baby kat sungai. hmm.. aku dah tak leh nak ulas dah...baby punye la cumel ley maen buang2...mmg xde perasaan orang yang buat perangai macam tuh.nk kata BODOH pon bole..nk kuasakan BODOH1000 pun buley.huh.aku bagi.

ngah ralit kami nyembang2...tiba2,,, my mum bole tanye macam neh..
"loy..ko tak nak amek anak angkat?? mama ade kawan kt hospital bahagian bersalin..senang je kalu nak amek.."

Mak aihh...punyer terrkejot aku dengar soklan macam tu..huhuu..tp aku jawab je ..
"ish..xde keje nak bagi makan ape kat baby.." sambel aku maen ngan Hannah..=))

"yelaa...mama tengok ko suke budak2..rajin melayan..kalu ko bela anak angkat sekarang nanti nak kawen die bole tolong2.."

hahahhaha...geli hati aku dengar kata2 my mum..haha..bole my mum terpikir jauh macam tu..haha..orang tua..biaselah..hahaha... aku gelak je.. tapi dalam hati terkejotnye sampai sekarang...hahaha..ajaib sungguh persoalan my mum pepagi cenggineh..hihii..

xpelaa... wat masa skang aku kan dah ade baby Hannah..:)) neil n acid..  mereka dah cukop untuk ceriakan hati dan hidup aku...=D

No comments: