Sunday, January 16, 2011

**berdebar lagi,,,,,~:))

hehe...
mamaloy cayang neil n acid..;))
cayang sgt2..=D


td maloy sempat bwk neil n acid tgk angsa kt belakang,,hahaha...( sebelum acid balik kajang)


"berani sangat kamu acid,maloy pon tkot..haha ;p"

(ade ke die bole datang dekat2 ngan angsa suh angsa kejar die,cehhh..heheh  *dalam hati berani ank buah aku neh..dalam mse y same aku da mengundur dulu..huu~)


gile ke nak kena patok ngan angsa..xmo aku... hahaha...ye a my mum kate klu kne patok buleh buta,,haha,btulke??


ps acid blk maloy sempat maen buaian ngn neil..(sblum neil pulk kua jln ngn papa die)
berkali2 hati maloy tergeletek dengan kata2 awak neil..hihii..:))


"maloy....maloy tolong la tolak buai saya sampai hati saya berdebar lagi...=D..."


hahaahhahaha... ade ke bole tolak sampai hati berdebar??
neil... neil... gelihati mamaloy...hehe


dalam masa y sama... hati aku tenang plus hepy nengok anak aku ceria..senyum sampai telingee..hehee~~:))

No comments: