Sunday, April 13, 2014

~new chapter again... ;)

Assalamualaikum guys...

lama aku tak hadap belog ni... bukan tak hingat tapi memang sangat tak sempat.
im really sorry.. =( terutamanya yang menunggu latest news dari aku..
btw, sangat2 respek pada member loggers yang slalu hapdate belog!
hebat sungguh uols! =)
tahniah!

banyak sangat untuk diceritakan...dikongsi bersama korang semua..
REALLY!...
aku harap aku dapat meneruskan memajukan belog ni untuk anak cucu aku.. hik hik hik
sama2 berkongsi info n pendapat dari kawan2..

2014 dah masuk pun bulan 4... dekat 5 bulan lebih uols terlepas cerita hot aku. hahahaha
di pendekkan cerita..

 Alhamdulillah...

~kini aku sudah preggy 19 weeks.
~sudah setahun ulang tahun perkahwinan aku dan MR.F mac lalu..=)
~sedang cuba lagi menyelesakan diri dengan berkongsi perut wif baby..
~cuba bahagi masa  lagi untuk diri, suami, kerja dengan baik bila keadaan badan kadang tak menentu..
~adik ai yang haritu dah selamat kahwin.... dan dia juga sedang cuba selesakan diri untuk menjaga bapa yang mithali..
~dalam family ai 2 org sdg preggy dis year.. family MR.F pula masuk 3org bila biras ai pun nak sama join.. ramaikan! hoho >_<
~pasal skolah aku jadi lg guru tahun 1 oh oh oh.. banyak sangat keje nak dibuat bila melibatkan anak murid yang kecik2 ni..
~rasa2 hati ni nak pindah umah... nak cari umah bawah memandangkan perut pun dh makin membesar..
~dalam masa yang sama eksaited sangat nak beli umah!!!

so uols.. next entry aku sembang panjang lebar ya.. see u soon!

p/s : tak sabar nak blog walking! yeay!!

4 comments:

Unknown said...

Cpt tempek gambo mak buyung

Chekgu Azrine said...

Keep on writing..chaiyok!

Izzati Amira said...

Tahniah untuk kesemuanya sis. Semoga kandungan sihat2 je sis.

Diyana said...

tahniah.. (^_^)
take care ye...