Friday, February 8, 2013

~ dah dapat hadiah kawenn?? hikhiks..=D

assalamualaikum sume!! :)

salam jumaat..salam penghulu hari.. =) alhamdulillah...bila jumaat je bahagia sangat dan hati rasa tenang sebab paginya panjang... masuk sekolah pun lewat sikit hari ni sebab ada solat jumaat so sempat lah nak update entry yang tengah panas ni..hehe

uolls.... i dah dapat hadiah kahwin semalam.. vahvahvah!!...terharu i noks.. ngehehhe
mana tak terharuu... kahwin pon belom... borang nikah pun belum setel tapi sudah ada yang sudi nak bagi i hadiah.. gegegegee...gediks i terasa you..

nak nengok? nak nengok?hehe..

p/s : kalau nak nengok angkat tangan 22 ya.then komen pakai kaki. hihi.. malam nanti i hapdate! =) see ya!

3 comments:

Chekgu Azrine said...

:-)..ai pun xsaba nk tgok..hiksss

cintabella said...

nak tengok :)

cha said...

wah hadiah apa tu u nak tgk :p