Sunday, October 28, 2012

~Cuba Jadi yg terbaik~

Assalamualaikum guys.. salam aidiladha..
Time kawan2 meriah menyambut raya..hati aku tak semeriah itu..
Tapi tak mengapa Sbb masih rasa bahagia apabila sume siblings dpt berkumpul except my younger brother Amad yg ada di labuan (urusan kerja)..
Condition abah selepas operation vitreo-retina (mata kanan shj) memerlukan abah tunduk/meniarap 15jam sehari selama 3minggu.. selama cuti ni aku bantu yg sebolehnya. Ni pun update lepas titiskn ubat mata abah..setiap 2jam perlu titis 2 jenis ubat mata selang 5minit. Doaku tak xputus2 mengharapkan penglihatan abah kembali pulih..
Mama pulak sakit perut+cirit birit dari petang semalam..terus xlarat nak bangun..risau hati bila tengok mama mcm tu...:((
Terus hati aku meronta2 bila la nak cuti sekolah... Nak cuti sebab nak tolong jaga ma abah sampai sihat.."Ya Allah..kau kurniakanlah kesihatan yg baik buat kedua orang tuaku..Kau bantulah aku membalas jasa mereka ya Allah..sesungguhnya Kaulah tempat aku meminta pertolongan dan perlindungan..aminn"
P/s: Kau tenangkanlah hatiku ini Ya Allah...:((

2 comments:

Unknown said...

banyakkan bersabar.. insyaALLAH.. parents akan sihat semula dengan adanya anak macam ko loy.. sejuk hati dorang.. =)

loytha'san said...

i hope so cze. tenx :)