Sunday, August 5, 2012

~heaven sungguh lah!


assalamualaikum..
 happy sunday to uolls.. :)

hehe...sounds good rite? :)
mana taknya.. semalam cuti..hari ni cuti..esok pun cuti...
ahhh!..Heaven betoi rase dihati! hehe

semalam balik dari PTGC.. aku ngan osmet merayau2 di JJ AU2..
ingat nak shopink2..hehe..dapat pon apa yang diingin kan..


 *tau la kan?hehe

lepastu beli pasu bunga ngan batang kayu..sebab aku nak alih pokok2 ke dalam 1pasu je..
senang lepas ni nak siram..haha 

so, sume yg aku plan setel seperti yang dirancang..alhamdulillah..
anak pokok dah beralih..
buku2 tulis anak murid siap ditanda...
just buku aktiviti je belom..malam ni kot buat pulak.
bosan gak ngadap tulisan budak. penin(-__-) huhu

so nilah hasil nya..>>



ingat nak layan movie la pulak lepas ni...
lama dah tak nengok cerita hantu..huhu...
*padahal assingment individu KISSM tak sentuh lagi..wuwu
rehat la kejap kan..asek bekerja je..
orang kat umah aku petang2 tido..lagi2 hujan pulak.haha,,syahdu je aku tengok..
tp aku tanda buku pulak..
*bukan bajet rajin tapi skang sejak keje petang tak reti tido dah kat umah..pity me~

p/s: bersyukur sangat cuti 3hari...sbb dapat berehat dari ke sekolah
 tapi.. cuti2 pun masih cuba menyiapkan kerja2 sekolah yang tak mungkib habis..huhu




2 comments:

Chekgu Azrine said...

akk suka tido dlm kul 9pg cmtu..mmg best!!

loytha'san said...

haha...time tu la umah akak tenang ye..hehehe