Thursday, August 9, 2012

~cepat la jumaat...hehehe

assalamualaikum semua..:))

hehe..mood malam ni berbunga2.. bagai ada taman di jiwa ni..
sungguhh... =D
tak sabar rasanya nak tunggu hari jumaat..haha..
nak tahu kenapa?
SHOPPINGGGG!!!!.....

kalau korang teka sebab tu sahih2 memang salah dari awal..huhu..huhuuu.....

sebenarnya...aku nak balik umah parents aku..haha..
ade 'baby' baru yang sedang menunggu auntie die balik ni..
ya Allah...tak sabarnya nak ketemu dengan baby abang aku...macam diseru2 nama aku suh balik kkb..
hahaha..*poyo je aku
patutla abg aku petang tadi dah msg aku masa kat skola..
'balik tak weekend ni..'
tapi aku ngah class xsempat reply..
upenya ade surprise!!.. tu pun sbb mama aku kol aku sblum isya' tadi..
ee...geramm je ngan abg ni tau!

p/s: xsabar! xsabar! xsabar! arhhh!!! :P




2 comments:

MEKNA said...

Hugs &kisses utk baby arissa ok..: )

loytha'san said...

insya Allah na.:)