Sunday, July 31, 2011

~dah ade dah skang...

assalamualaikum semua (^____^)

camat pagi...
pagi ni pagi terakhir kita boleh amek sarapan pagi....esok dah nak puasa :))
sempena esok 1 Ramadhan 1432H @ 1 Ogos 2011...aku nak wish kat semua yang baca entry ni  "Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak...semuga kedatangan bulan yang mulia ini kita sama2 memperbaiki diri dan memperbanyakkan amal ibadat..(^^,)

wahh....sekejap je rasekan..
tapi betul....tahun 2011 ni paling sekejap aku rasa..
paling cepat dari tahun2 sebelum ni..
dan tahun 2011 ni juga banyak memberi makna pada aku...:) tahun mula keje kan.. tahun mula pegang duit sendiri... :))

so.... berbalik ngan post kat atas tu... aku dah ade minat 1 majalah dah....haha.. dah basi kan. orang len sume ade dah feveret megazine masing2 aku pulak baru terkedek2.. wuwuwu
bukan ape... aku ni amatlah susah untuk mengeluarkan duit semata2 nak membeli majalah..aku suka baca je...nak kumpul tu tak rajin...lagipun nanti bila beli mesti takde masa nak baca..kan kan. *alasan. tapi baru ni aku ade beli rapi..bil :169 keluaran untuk 1Ogos 2011..


sangat best.. sebab aku baru ade masa untuk membaca *dengan tawadu' nye.. walaupun baca 2muka sambung 2 hari lepas tu lagi 2 muka...hahaha... sangat tak free la skang ni bila dah keje...

lagipun aku kalu beli sumthing..banyak yg aku nilainye...tapi rapi ni memang benar2 memenuhi segala kriteria pilihan aku..wawawa. bunyik complicated tapi aku rasa amat berbaloi dengan harga rm4 je dapat sume info yang amat berguna.... tQ rapi! :))

p/s : kalau kumpul pun berbaloi sebab bukan selalu ade masa depan intenet untuk baca semuanya..:)

No comments: