Tuesday, June 21, 2011

~apa dapat??

assalamualaikum readers... :)

dalam 5 hari ni...banyak sangat benda yang berlaku disekeliling aku yang boleh aku menilai setiap satu jenis orang tu.... aku tak ada apa nak komen pon.. cuma... aku just nak share with u olls ape yang aku rasa...

   1. bersyukur---sebab aku diberi peluang untuk merasainya.walaupun ade pahit tapi itu suma kan pengalaman...penah dengar "Experience is a great teacher?" betollah tuu...

   2. pelik---alaa...rasa pelik..korang pernah tak rasa pelik sebab lelaki, perempuan bermasam muka?? sebab perempuan, lelaki bergaduh bertumbuk...sure pernahkan??

   3. iri hati---bukan semua orang senang hati tengok kita bahagia, gembira....rambut sama hitam..hati?? tepuk dada tanya selera....

   4. redha---dan bukan semua orang boleh terima qada' dan qadar... nama je Islam..tapi masih mempersoalkan ketentuan dan ciptaan tuhan... nauzubillah

  5. busy body?---perasaan sibuk badan ni aku rasa tak patut diamalkan....dari ko jaga tepi kain orang baik ko jaga tepi kain sendiri wlaupun ko bukan lah jenis yang berkain sarung....betol x?? tapi caring is sharing.....wad de hekeleh....caring tu boleh...asal positif..ye dak?
 
  6. tanggungjawab!---untuk renungan bersama...cubalah kita jalankan tanggungjawab kita dengan paling baik sekali...jangan menyelam sambil minum air bak kata orang tua-tua..ni aku ubah hahaha

  7. air muka---apa ada pada air muka ko kalu ko pon talam dua muka???? hah! jawab... talam 2 muka...muka bermuka-muka...sama makna la kan??

  8. sedeh----mana tak sedeh kalu lelaki yang patot jaga wanita...pelihara kehormatan wanita...tapi lelaki ni harapkan pagar...pagar makan padi..ehh??betulkn?

cukuplah setakat ini..aku dah blur...gdnyte uolls.

"It has been my experience that folks who have no vices have very few virtues. "
quote by Abraham Lincoln  copy by me :)

No comments: