Tuesday, May 31, 2011

~alhamdulillah.. :)

assalamualaikum guys..

salam malam.. :) lame aku tak hapdate belog ni.. rinduw! :))
padahal bukan lama sangat pon.. tapi kalu kita sehari2an asek ngadap intenet...bile setengah hari tak ngadap memang terasa lama ye pembaca sekalian..kan? kan? :) hahaha..ngaku la tu yang kaki internet lagi2 blogger...:p

cuti sekolah dah bermula 3hari lepas kalu kita kira campur dengan hari ni..hehehe..dan hari ni baru la aku berkesempatan nak bercerita2... :D.. alhamdulillah...sepanjang kesibukan aku ke sana ke mari dua hari lalu..semuanya berhasil.. :)) abang kesayangan aku selamat diijabkabulkan dengan pilihan hati beliau iaitu Libi Yana Binti Ramli pada 28 Mei 2011 bertempat di Masjid Negeri Shah Alam..:)... tahniah abang! dengan sekali lafaz...kak yana sudah menjadi isteri kepada abang kesayangan aku.... aku mendoakan semoga hidup abang penuh berkat dan dimurahkan lagi rezekinya oleh Allah s.w.t... loy sayang abang sangat!!..

sepanjang majlis aku la yang snap gamba secara tak rasmi... nak layan?? jomm...>> :))

semasa majlis akad nikah~28 Mei 2011~:)



malam berinai (^___^)




hari persandingan abang dan kak yana ~Raja Sehari~29 Mei 2011~(^^,)





my happy family :D

4 comments:

Miss Sunshine said...

loy!!! buat kat masjid shah alam.. dekat je dengan rumah... huhu.. apesal tak bagitau, kalau tak boleh jumpa... loy g kenduri kahwin deli ke nanti...? esok kite g tganu.. nak ikut?

loytha'san said...

tau awak tu sebok nk prepare utk kawen time cuti ni...tak mo lah kacau...time tu hana dah balk cni ke??klu x, dah lama ajak..:)) insya Allah g... tapi klu esok cepat sangat... hana g ke?

:: Izz :: said...

Waaa so0 suweet...suke purple ;-)
Tahniah 4 ur br0 n sis in law.... =)

loytha'san said...

tenkiu :: izz :: ~:))