Thursday, January 27, 2011

1st GiveAway Ang Pow Chinese New Year

assalamualaikum sume.. n camat pagi..:))


hahaa!!...
jangan tkejot lagik bile aku join GA...:p
aku promote untuk sume followers n readers... :))
n aku utamakan yang mengganggur seperti aku untuk join contest neh supaya dapat duit utk join konvo kite bulan 3 nanti..:p hahahaa...

slagi belum bekerje neh.. sempat lah kite raikan raye cina dengan menyoping or menengok sahaje orang menyoping n telan air liur sndrik... *hahaha...aku pon penah rase pe xde duit...haha
gong xi gong xi sume!!!!!

jom menjoin utk mendapatkan duit belanje... =D
n utk menjoin, Sile klik pic angpau di atas---*bukan picit aku.ahaks.:p

Due Date utk menjoin ialah pada 10 Feb 2011

aku nge'tag' 3 penganggur kehormat iaitu>>


~carik lagi n lagi...haha :p~


2 comments:

lovely.me said...

thnk u so much coz join...wait n see sape yg bertuah nanti k..hehe

loytha'san said...

hokey babe ;D