Wednesday, January 26, 2011

~1st award laa,,, =D

weeeeeee~~

to all my followers,,,,, i just got my 1st award lorhh!! =D hehehe
wani yang kasik!!

*nak kecoh kejap.. :p huhuu

ni die award saya yang ke satu.:)).>>>
ehm...lupe nak tanye wani..dapat award ni tak di sertakan skali ke
kupon makan free KFC ke,,pizza hut ke...ek? :p

haha... bajet je aku neh :p
xpela...sukati aku la. aku nak tayang jugak award neh sebagai menghargai pemberian award dari ex-housemate aku... 
hehee..:)) winduww ko wani! *jumpe dalam blog aje ye..ehe

hm,,,bile dah dapat award neh.... ....kena jawab soklan jugak ke??
aku rase tak,, coz wani xpesan suh jawab ape2 soklan pon..
die just suh amek award je!!:p ahaa..
yeyeahh!!,,, mekaceh wanii!!:D lebiuu youuu!!! nanti kasik lagi tau!!
hahaha....=D

deangan adenye award eneh..aku nak berkongsi juge bersame Miss Sunshine..*sbb die budk baru cm aku gk..korang da lamekn?hehe..mesti takpandang award cmneh..haha :p

zasss~~~ 

2 comments:

Miss Sunshine said...

Eh.. chop... boleh ke bg award org lain kat org lain... boleh ye?
Hehehe, saya budak baru belajar... kalau salah tolong tunjukkan..

loytha'san said...

die suh link kn rse nye..kt 10 org..aku share ngn ko.. ko xnak ke kak? hehe :P