Monday, January 16, 2012

~salam 2012

assalamualaikum readers..:))

salam tahun baru..2012. agak lewat aku wish tapi ok lagi rasanya kan sebab baru pertengahan bulan Januari..;p
sekejap masa berlalu...baru cuti hari tu dan dah buka skolah dah pun so keje untuk tahun baru mula bertimbun..dan alhamdulillah aku cuba yang terbaik untuk selesaikan satu persatu...insyaAllah.:)
tahun 2012 aku mahu jadi lebih baik dari tahun sebelumnya....maklumlah dah ada pengalaman setahun mengajar dan aku masih mengutip pengalaman untuk tahun ke-2 ni.. kalau tahun pertama bekerja agak kalut nak selesaikan yang mana dulu yelah baru masuk keje macam2 tanggungjawab dapat.. insya Allah tahun ni dah mulai tenang dan sudah pandai merancang dan dahulukan yang mana lebih penting...ewah...;p

agak lama tak menghapdate blog cute ini *jujur bagi aku..hahaha.. dan aku mendoakan kalian dipermudahkan dalam segala urusan..semoga tahun ini memberi sejuta kebahagian buat kita semua.amin..:))

p/s : tahun ni aku bakal menimang anak buah lagi..!! yeay!alhamdulillah,,:))rezeki dan amanat dari Allah.
Buat bakal ibubapa diluar sana mahupun yang sedang menunggu kelahiran cahaya mata lagi..tahniah buat anda..semuga menjadi ibu dan bapa yang terbaik untuk anak anda. :D

2 comments:

Super Ummi said...

betul tu... tahun ni dah boleh manage sume2 kerja..
tahun lepas macam hampeh je...
dahlah nak sesuaikan diri dengan keadaan kat sini, kerja pulak tak tahu satu habuk...
tahun ni ok siket, nampak dah ape yang kene buat.

loytha'san said...

marilah kita merancang yang terbaik buat diri sendiri, keluarga dan masa depan..:))