Tuesday, February 1, 2011

~risauuu,,,,,posting,,,auww..auww...

assalamualaikum...n camat pagii =D..

aku bangun pagi2 neh..bukak jek mata,.terus tanam dalam diri makna 'SABAR' itu sndiri.haha..
*sumthing happened last nyte actly...

bukannye ape pun..kadang kita ingat diri kita dah cukop sabar.. dah jadi yang terrbaek lah kunun.. tapi cube kite muhasabah diri kejap.. sebenanye kita boleh jadi yang lebih2 baik dari skang.. kn? kn? :D

bile bace kawan2 nye post kat fb...aku jadik risau pulak..hurm,,,,,,,

aku bersyukur...alhamdulillah sangat.. dapat tau negeri posting aku selangor! 
*mmg xsangka sangat2..bajet mmg dapat jauhh..

tapi berita pagi neh..
sape yang dapat posting semenanjung bersiap sedia untuk mengajar di sekolah pedalaman!!
hah??!
honestly... aku xley pk ape2skang...........
rase nak g jenguk PPD c neh tros...nak check nama aku kot2 ade..
hukhuk..
 *ape aku nak cakap kat mama aku kalu dapat jauh dari umah?
aku xtolak sebab itu rezeki kita.. my mum sure2 faham... tapi sebagai ibu...mesti die risau yang amat..lagipon yang mama aku lagi risau sebab aku belum kawen. 
M: " harap2 ko dapat lah posting dekat2 rumah rul..belom kawen dapat jauh2 risau mama..hmm"
L : "la....muda2 ni lah dapat jauh...nanti dah kawen baru duduk dekat...mase ni la nak merase merantau kat tempat orang...."
M: "ade pulak macam tu. ko belum kawen.bahaya. kalu dah kawen dok lah jauh mane pun.."

*huuu..macam tu kah??
ni mula nk ngontek2 neh....

No comments: