Tuesday, January 25, 2011

~eeeeeeiiiiii!!!! korang bagilah adiah ni kat aku,, :p

da mlm..>>>>
lewat malam dah pon!
mata da nguap2,,,,,mulot da berair2.. ade ke :p
adee...~~ haha:p 
tapi aku xley tdo lagi..... ralit nengok die>>>>>
hukhukk...aku nak gak cm tuu... sape nak bagi adiah kat aku???

betoll.. 
aku tak tipu..
klu korang bagi mende tu kat aku..aku jaga die baek2!! 
J.A.N.J.I!!!~:))
*bagi tau korang,,, berharap ni..nak sangat merase even 1 je yang mampu korang bagi... :p 
xpee...jangan risau,, aku pandai jage mende tu.. :p hahaa..

korang boley pilih nak bagi hadiah ape kat aku,,,, antaranye...:

yang ke-1 :p

hi. im tanyo!


yang ke-2 :p

oolaa..sayee chuna~:))


yang ke-3 :p

gambate :p my name is solo ^_^

takdew tarikh tutup tau.,,sangat dialu2kan kepada sume yang membacee n3 eni untuk memberi saye hadiah.. hehe :p

+__@ xnak melalot dah :p,, gdnyte~~~:) adioss

4 comments:

CiK PuaN NeTTY said...

aku bg diri aku yg comel ni jela okeh?hehehheheheeh

loytha'san said...

hm..sampai ati notty :p

sOmeOne....sOmewHerE...:) said...

poloy!!aku follo ko gakk!!
uit..yg no 1 tu byk blkg rmh aku..
meh laa dtg tgkp sndri...
hahahha

loytha'san said...

betol ke ana??kecik macam tu??uuu...aku nak! aku nak! tapi yang kecik macam tanyo tu aku nak..xm0 yang besar gabak tu. blkg umah aku pon ade..:p hahhaha...