Saturday, January 29, 2011

= CONTEST AJAATYNE :: besday someone spesel. =


SYARAT nye: "korang mesti reka satu ucapan yang besh dan kretip untuk someone spesel dihari lahir beliau.ucapan yang paling boom kebaboom akan dikira sebagai pemenang"

huwaaaaa,,,,,bace dah?? ......nak kena wat ayat besh n kretip utk yang tersayang....hohohohoo00 :p
memang masalah besar bagi aku.hukhukk..
ni keje si Cik Puan Notty ngan Ninie Nurizsha yang sengaje menge'tag' aku lew ni..
pape pon aku terime ngan senyuman sampai telingee tau korang...ahahahahahh!!! sebabnye,,
aku bace ayat korang memang wat aku terkekek! geeelii wehh haha :p

so aku join kontes ni sebab nak korang rase gelik macam aku pulak..ngeh3..

aduhh.. aku test aje la ek....
*weh..tgn shaking neh tetibe..:p ahaha

*korang...sorii..aku memang xbole buat.huu..masuk 2 ari aku pending gilew nk mikio ayat ..*aku bukan minah ngayat ok.jangan hampa.hahaha...ayat2 spesel aku orang spesel je boleh tahu! haha :p sorry guys~~

tapi xpe..aku dengan berbesar hati nya nak nge'tag' yang bertuah..tlg cover aku eh. hehe ;D
wanie
rizz
thely

-nak join klik pic ats tu-
due date : 10-02-2011

3 comments:

Anonymous said...

hihi....lucu la (^_^)

:: Izz :: said...

hihihi.....lucu la (^_^)

loytha'san said...

betul la...huhuu..:D